Styl marki Chanel

Luksusowa marka od lat kojarzona jest z francuskim szykiem i wyrafinowanym gustem. Popularność firmy nie słabnie, a dziś znów pokochała ją młodzież za nowoczesne ubrania dresowe.

Chanel to marka założona przez Coco Chanel, która zrewolucjonizowała damską modę. To ona pierwsza zrezygnowała ze strojnej mody przedwojennej na rzecz prostych żakietów i spódnic za kolano. Wtedy taki strój świadczył o wyzwoleniu od konwenansów. Chanel wypromowała wiele unikalnych pomysłów, takich jak noszenie pereł niezależnie od stroju. To jej zawdzięczamy też perfumy Chanel no. 5, które do dziś są jednymi z najczęściej sprzedających się na świecie. Torby ze słynnym logo wywołują zazdrość na ulicach, choć póki co w Warszawie brak butiku Chanel z prawdziwego zdarzenia. Można za to dostać u nas okulary przeciwsłoneczne z logo tej słynnej marki.

Ubrania męskie Chanel

Jednak Chanel to nie tylko moda damska. Choć to głównie z nią się kojarzy, w ofercie ma też szeroki wybór ubrań dla panów. Ubrania mięskie Chanel są utrzymane w trendach, wygodne i przykuwające uwagę. Na wybiegach królują wąskie spodnie i przedłużane swetry, które idealnie sprawdzają się na ulicach dużych, europejskich miast. Firma przykłada też uwagę do dodatków, dlatego modele często ubrani są w krawaty, kapelusze typu fedora i okulary przeciwsłoneczne. W ofercie jest też dużo okryć wierzchnich, takich jak eleganckie kurtki o kroju marynarki, grube swetry z włóczki czy długie płaszcze. Jeśli chodzi o desenie, to króluje duża krata, którą można zobaczyć właśnie na płaszczach, a poza tym na szalach czy swetrach. Jeśli chodzi o ubrania męskie Chanel gama kolorystyczna jest stonowana i opiera się głównie na szarościach, beżach i czerniach. Wyróżniają się najwyżej t-shirty, które mogą być utrzymane w nieco weselszych kolorach.

Damskie dresy Chanel

O ile w przypadku mężczyzn moda z metką Chanel jest bardzo elegancka, to jeśli chodzi o kobiety nacisk jest położony na coś innego. I trudno się dziwić, bo o ile na płaszcz z metką Chanel stać nielicznych, to wiele młodych dziewczyn z Europy czy Azji może pozwolić sobie na bluzę lub obudowę na telefon z logo marki. Dzięki temu zwiększają się wpływy, a firmowe logo można zobaczyć na stronach blogerek na całym świecie. Dlatego w modzie damskiej więcej jest luźnych akcentów, które można wprowadzić do szkoły czy na weekend za miasto. Choć na wybiegach wciąż królują kostiumy w pepitkę i eleganckie perły, to blogi szaleją na punkcie produktów takich, jak dresy damskie Chanel. Fotografują się w nich największe gwiazdy, bo pozwalają stylowo wybrać się na zakupy, podróż samolotem czy na siłownię.

Dresy damskie Chanel często utrzymane są w zabawnych stylu. Oznacza to stylizowane nadruki i wesołe kolory, które przypadną do gustu najmłodszym klientkom. W takiej modzie logo ma duże znaczenie, stąd na bluzach można zwykle zobaczyć jeden duży napis z nazwą marki, a czasem nawet kilka. Bluzy mają zwykle klasyczny krój, choć zdarzają się też te opadające na jedno ramię. Do tego dopasowane spodnie inspirowane krojem „yoga pants”. Zwykle kupowane i noszone są całe zestawy kolorystyczne w barwie różowej, szarej lub czarnej. Stały się one tak popularne, że w wielu sklepach można kupić bluzy inspirowane tymi modelami, z napisami takimi, jak „team Coco” czy z wykorzystaniem charakterystycznego logo.